עפולה מתחמשת: עומר טל ואוראל לב חתמו

הקבוצה מבירת העמק החלה את ההכנות שלה לעונה הקרובה והחתימה את שני הגארדים המבטיחים. נועם מטלון קיבל הצעה מקרית אתא.

קבוצות הליגה הלאומית ממשיכות את ההכנות לקראת עונת 2016/17 כשבימים האחרונים היתה זאת הפועל עפולה שהחלה במסע החתמות של ישראלים. עומר טל (1.88, 23) ששיחק בעונה החולפת במגדל העמק השכנה חתם וצפוי להיות הרכז הראשון בקבוצה, ובנוסף אליו גם אוראל לב (23, 1.92) מגלבוע/גליל הצטרף. השניים צפויים לאייש את עמדות הגארד של רועי פרל ובדיוק כמו בעונה החולפת גם הפעם נראה כי לעפולה תהיה קבוצה קשוחה עם סגנון הגנתי.

עומר טל הצטרף באמצע העונה החולפת למגדל העמק כשהחליט לחזור מרובינארי הרומנית בה החל את העונה. טל, שגדל במחלקת הנוער של גליל עליון, השתלט על עמדת הרכז הראשון במהרה וסחב את מגדל העמק לעונה טובה שכמעט הסתיימה בפלייאוף העליון. הוא העמיד ממוצעים של העמיד ממוצעים של 10.4 נק', 5.7 אס' ו-3.4 ריבאונדים למשחק.

אוראל לב שיחק בעונה החולפת במדי הפועל גלבוע/גליל ועלה איתה לליגת העל כשבדרך קבוצתו לשעבר עוברת את קבוצתו החדשה. לב סיפק 7.3 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק כאשר בפלייאוף קבע ממוצעים של 6 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים. עונה לפני כן שיחק אוראל לב במדי קרית אתא והגיע איתה לגמר, אך בשונה מהעונה הנוכחית עם קרית אתא הוא הפסיד את המשחק החמישי.

בנוסף, בעפולה רוצים לראות גם את נועם מטלון ממשיך אלא שהגארד הנהדר קיבל הצעה מקרית אתא ובינתיים מתלבט לגבי העונה הבאה.

מחשבה אחת על “עפולה מתחמשת: עומר טל ואוראל לב חתמו

  1. פינגבק: גל בתנופה: גל טסלר מצטרף להוד"ש – סלאומית

כתיבת תגובה