עדי כהן סבן נשאר ירוק

אחרי ברק דמציאן ואיתן רוטנברג, הפועל כפ"ס הצליחה להשאיר את הרכז הנהדר שלה שעשה התקדמות משמעותית בעונה החולפת. כהן סבן ימשיך לאייש את עמדת הרכז הפותח. גם דנינו יישאר.

בקיץ הקודם הצליחה הפועל כפ"ס לשמור על ורנון טיל וריילי דיאנג'לו, וגם הקיץ נראה שהמגמה ממשיכה. אחרי שהמאמן ברק דמציאן חתם לעונה נוספת בתחילת ההכנות וגם איתן רוטנברג נשאר לעונה נוספת, הגיע היום (ראשון) תורו של עדי כהן סבן. הרכז, שעשה עונה נהדרת בהפועל כפ"ס, היה מחוזר על ידי מספר קבוצות וביניהן הפועל ר"ג/גבעתיים, אך בסוף בחר בקבוצתו מהעונה החולפת. הירושלמי צפוי להמשיך להיות הרכז הראשון של הקבוצה גם ב-2016/17 ולנסות להביא אותה לשמינייה הראשונה.

עדי כהן סבן (23, 1.78) הוא אחד הסיפורים המעניינים שקשורים לכדורסל ולצבא. הרכז לא הצליח להשיג פטור משירות צבאי ונאלץ לשרת 3 שנים ברצף וכך הפסיד 3 שנים קריטיות. בעונת 2014/15 חתם במכבי הוד השרון והיה טוב כשרשם 11.2 נק', 4.8 אס' ו-3.4 ריב' ב-36 דקות משחק והפתיע לא מעט אנשים ביכולתו. בקיץ החולף חתם בהפועל כפ"ס והמשיך את הפריצה שלו עם 8.1 נק', 3.7 אס' ו-3.5 ריב' ב-33 דקות במסגרת העונה הסדירה. בפלייאוף השתרד כהן סבן ל-14.7 נק' ו-4 אס' למשחק.

בנוסף, גם דניאל דנינו נמצא על סף סיכום בקבוצה וימשיך לעונה נוספת.

 

כתיבת תגובה