נתניה: רובן נייברגר צפוי לאמן

הקבוצה מעיר היהלומים תודיע בקרוב כי תמשיך לעונה נוספת בלאומית. העירייה תעמיד את התקציב הנדרש, עידן אבשלום צפוי לעזור בבניית הקבוצה שצפויה למנות את רובן נייברגר כמאמן.

Image result for ‫רובן נייברגר‬‎

רובן נייברגר מגיע לנתניה

אליצור נתניה תשחק בליגה הלאומית בעונה הבאה, כפי שנודע לאחרונה. העירייה צפויה להעמיד תקציב מינימלי וכבר בימים הקרובים תודיע הקבוצה על מינוי מאמן. אם לא יקרה שינוי של הרגע האחרון, רובן נייברגר יאמן את נתניה. כזכור, בתקופה האחרונה היה חוסר ודאות לגבי המשך השתתפותה של נתניה בליגה הלאומית. לפי מספר גורמים גם עידן אבשלום צפוי לעזור בבניית הקבוצה, אך בנתניה הכחישו זאת. אבשלום הקים לפני מספר שנים את פרויקט שחקן אמיתי. כמו כן, לפני מספר שנים החזיק 25 אחוז מהפועל אילת. נייברגר, אגב, קשור לפרויקט של שחקן אמיתי וזאת כנראה אחת הסיבות להגעתו.

נייברגר, בן ה-42, הוא מאמן עתיר ניסיון והיה עוזר של עודד קטש בגליל עליון ב-2006 ובהמשך של אריק אלפסי באליצור אשקלון. נייברגר גם אימן את הפועל לב השרון בליגה הלאומית, אבל בשנים האחרונות הוא התמקד באימון קבוצות נשים ובאימון במסגרת שחקן אמיתי.

כזכור, עיריית נתניה פרסמה מכרז לניהול הקבוצה לפני מספר שבועות, וזאת לאור החלטה הקובעת כי תאגיד או עירייה לא רשאי לנהל קבוצה. הנוהג הזה חזר על עצמו בשנים קודמות וכאשר אף אחד לא ניגש למכרז בעיריית נתניה מינו אדם נייטראלי אשר ניהל את הקבוצה. השנה בוטל המכרז, וזאת על אף הפרסום כאן כי איש עסקים התעניין במכרז, אולם נתקל בסירוב. אותו איש עסקים התבשר כי המכרז בוטל וגם בעיריית נתניה הודו בביטולו. לפני מספר ימים נודע על פנייה לעיריית נתניה בבקשה לקיים את המכרז. גם השנה צפויה העירייה לפעול על פי אותו הנוהג ולמנות איש מטעמה שיעמוד בראש הקבוצה, אלא שעולה השאלה מה לגבי המכרז שפורסם ובוטל.

כתיבת תגובה