קבוצה ביום: אליצור יבנה – המשכיות לצד חידוש

לצד המשכיות, ביבנה דאגו גם לרענן את הסגל בתקווה להמשיך להיות קבוצת פלייאוף ואולי מעבר לכך. האם ההימור של שי סגלוביץ' יצליח? 

51683563_767270747006307_3849155407276670976_n

אלעד הופמן, מזוהה עם אליצור יבנה (צילום: לימור מלינוף)

מה עשינו בקיץ האחרון?

אחרי שני ההפסדים הרצופים לרעננה ברבע הגמר, ביבנה החליטו להמשיך עם שי סגלוביץ' שהשאיר את אלעד הופמן ואפיק ניסים המנוסים. נטע סגל הוחתם בשלב מוקדם אחרי שסיפק עונה טובה בנתניה וביחד איתו הגיעו גם מירון רוינה, דור גולדנברג וחן כלפון שהיה פריצת העונה. בגזרת הזרים בילי מקשפרד מצא יעד חדש וביחד עם דניאל מולינגס מדובר בצמד אתלטיים שמבוסס על משחק ריצה.

כדאי לשים לב:

חן כלפון מאיים להיות אחד השחקנים היותר מסקרנים בליגה העונה. ההגנה תמיד הייתה שם וביחד עם השיפור בקליעה, יש לפורוורד את כל הכלים בכדי להיות אחד השחקנים החשובים בסגל של שי סגלוביץ'.

נקודת חוזקה:

שליטה בריבאונד יכולה להציב את יבנה כאחת הקבוצות המסוכנות בליגה. דניאל מולינגס ובילי מקשפרד רצים נהדר את המגרש, אלעד הופמן מוסיף שכל, אפיק ניסים בעל קליעה אבסוליטית ומירון רוינה נחשב לריבאונדר התקפה טוב. משחק הריצה של יבנה בהחלט יכול להיות נשק עבורה, ובשביל זה צריך שליטה בריבאונד.

נקודת חולשה:

בסגל של יבנה אין סנטר זר, וזה הימור שעשוי להתברר כמסוכן מדי. מירון רוינה נהדר הגנתית אבל לא יציב בהתקפה וביחד עם דור גולדנברג, השניים יצטרכו להתמודד בצבע מול שחקנים זרים. משימה לא קלה.

תחזית:

בדיוק כמו העונה שעברה. יבנה תהיה ברוב העונה בין מקום 6 ל-10 והיא תסיים את העונה שלה במקומות האלה. כידוע, ההבדל בין מקום 7 ל-10 בליגה הלאומית יכול להיות ניצחון אחד בלבד. אשתקד יבנה ידעה לנצח את המשחקים החשובים, מה יהיה השנה?

סגל מלא (שי סגלוביץ', יצחק אפטקר): 

נטע סגל (אליצור נתניה), אפיק ניסים, דניאל מולינגס (קטאיה, פינלנד), עוז חולי, נועם פוקס, חן כלפון (אליצור אשקלון), אלעד הופמן, אמיר בורסוק, בילי מקשפרד (אליצור אשקלון), מירון רוינה (הפועל גליל עליון), דור גולדנברג (קרית מוצקין)

קבוצה ביום: עירוני רעננה – בנייה מחדש

אליצור נתניה – יהלומים מלוטשים?

קבוצה ביום: הפועל חבל מודיעין – לתקוע יתד

קבוצה ביום: א.ס רמה"ש – השילוב המנצח?

כתיבת תגובה