מצדיקה את מקומה: עפולה סיימה כאלופת הסיבוב הראשון

הקבוצה מבירת העמק התקשתה בחצי הראשון מול הוד"ש, אך במחצית השנייה זה כבר לא היה כוחות. המוליכה לא הביטה לאחור ובערב ענק של בן קרטר וקלארק רוזנברג ניצחה וסיימה כאלופת הסיבוב הראשון.

ערב ענק וניצחון חוץ, בן קרטר (צילום: לימור מלינוף)

מכבי הוד השרון – הפועל עפולה 101:88

הפועל עפולה היא אלופת הסיבוב הראשון. הקבוצה מבירת העמק רשמה היום (רביעי) ניצחון חוץ בהוד"ש והיא הגדילה את הפער בפסגה אחרי ההפסד של בני הרצליה אתמול. אחרי חצי ראשון מקרטע, הקבוצה של ניר קפלן שיחקה הרבה יותר טוב בחצי השני ועם כדורסל התקפי שוטף יצאה עם ניצחון. מנגד, הקבוצה של נתי כהן עם הפסד רביעי ברצף ומסיימת את הסיבוב הראשון בטעם חמוץ. בן קרטר כיכב עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים, קלארק רוזנברג סיפק 17 נקודות ו-6 ריבאונדים. מנגד, ג'ימי הול סיפק 24 נקודות עבור המפסידה.

אחרי פתיחה צמודה הקבוצה של נתי כהן, בהובלת ג'ימי הול ויריב עמירם, עלתה ליתרון 11:20. בן קרטר עם 9 נקודות ברבע הראשון צימק ל-20:24. טרבון יוז סגר את הרבע הראשון בסל וירטואוזי שקבע 22:28. המקומיים עלו ליתרון דו ספרתי ברבע השני, אך מקסים קיקוס בשלשה במעבר וסל קשה של בן קרטר הורידו ל-33:37, 6 דקות למחצית. עידו דוידי החסיר בשלשה אחרי פסק זמן, אולם עפולה המשיכה לקזז את הפער ו-4 נקודות במתפרצת קבעו 44:44. דולה דראפיץ' העניק יתרון לאורחים שסיימו את המחצית ב-49:48. מוריאל לוטאטי פתח נהדר את הרבע השלישי והיתרון של עפולה גדל ל-56:50. ג'ימי הול ספג עבירה טכנית ועפולה שמרה על היתרון. עידו דוידי קלע שתי שלשות ברצף והוסיף חדירה, אך עפולה שוב ברחה וקלארק רוזנברג קבע 74:63. שלשה מהפינה של מקסים קיקוס הגדילה את הפער עוד יותר ובסוף הרבע השלישי זה 86:74. קלארק רוזנברג פתח את הרבע האחרון עם 7 נקודות ברצף והפער צמח ל-95:79. מכאן עפולה לא שמטה את היתרון ורשמה ניצחון נאה.

כתיבת תגובה