נתניה: ראשד מאדן סיכם

שינוי מתקרב אצל היהלומים. קמרון ניילור שוחרר מהקבוצה, למרות שסיפק סטטיסטיקה נאה מתוך רצון להתחזק בגארד. ראשד מאדן חתם ועשוי לשחק כבר ביום שלישי מול רעננה. אורי חי שוחרר מרעננה ועבר לרמה"ש, אוראל לוי מצטרף להוד"ש. מתאזרח חדש ליבנה.

מאדן עובר לנתניה (צילום: לימור מלינוף)

אליצור נתניה החליטה על שינוי בסגל השחקנים שלה. הקבוצה מעיר היהלומים חיפשה לאחרונה מחליף, כפי שפורסם לראשונה ב'סלאומית' והחליטה לשחרר את קמרון ניילור מתוך מחשבה להביא גארד סקורר. מי שהוחתם בקבוצה הוא ראשד מאדן שלאחרונה חתם על חוזה זמני במדי אליצור יבנה. בקבוצה מקווים כי השינוי הזה יחלץ אותם מהמקום האחרון ויעניק להם ניצחונות במשחקים הצמודים. מאדן צפוי לערוך בכורה כבר ביום שלישי במשחק החשוב מול עירוני 'יובלים' רעננה.

ראשד מאדן הוא בוגר מכללת ארקנסו בה תרם 9.6 נקודות ב-42 אחוז לשתיים ו-37 אחוז לשלוש, 4.6 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים למשחק בעונתו האחרונה במכללות. לפני שלוש שנים יצא לאירופה וחתם בוורוצלאב שנקלעה לקשיים כלכליים ומאדן מצא עצמו ברית'ימנו היוונית שם סיפק 9.3 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים, לפני שלוש שנים חתם בר"ג/גבעתיים וסיפק 19.7 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק. הוא המשיך עם האורדונים העמיד 19.3 נקודות למשחק והגיע עם ר"ג/גבעתיים לחצי הגמר. אשתקד הוביל את הפועל גליל עליון לגמר עם 15.6 נקודות, 6.9 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים. לפני מספר שבועות שוחרר מאליצור יבנה במדיה שיחק שלושה משחקים במקום דניאל ולינגס הפצוע והעמיד 13 נקודות למשחק.

מכבי הוד"ש: הקבוצה של נתי כהן הוסיפה לסגל שלה את אוראל לוי. הסנטר קיבל הצעה ושוחרר מהפועל חבל מודיעין והוא יעבה את הקו הקדמי של מכבי הוד"ש כבר במשחק הקרוב מול מכבי קרית מוצקין.

א.ס רמת השרון: העולה החדשה החתימה את אורי חי ששוחרר מעירוני 'יובלים' רעננה. בקבוצה חיפשו להתחזק בתקופה האחרונה ויקוו כי הגארד יוכל להוסיף להם עומק מהספסל.

אליצור יבנה: המתאזרח סמואל ראש חתם בקבוצה. הגארד התאמן לאחרונה במדי הפועל ת"א ואף הרשים, אולם לא חתם וכעת ישחק במדי אליצור יבנה. ראש שיחק אשתקד בליגה הצרפתית השלישית ויקווה להשתלב בסגל של שי סגלוביץ'.

כתיבת תגובה