יבנה מתחמשת: אפיק ניסים ימשיך

הקבוצה של שי סגלוביץ' החתימה את אפיק ניסים לעוד עונה. הוא ימשיך לשתף פעולה עם אלעד הופמן, אשתקד העמיד 10.8 נקודות ב-38 אחוז מהשלוש. דור גולדנברג הצטרף.

facebook_1533804934699

ממשיך באליצור יבנה, ניסים (צילום: לימור מלינוף)

אליצור יבנה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה והיום (ראשון) החתימה את אפיק ניסים לעונה נוספת. הגארד הוותיק ממשיך בקבוצה של שי סגלוביץ', בדיוק כמו המאמן ואלעד הופמן. ביבנה רוצים להעמיד גם השנה קבוצה חזק שתרוץ בצמרת ותגיע אפילו יותר רחוק מהעונה שעברה. בעונה החולפת אפיק ניסים רשם 10.8 נקודות ב-38 אחוז מחוץ לקשת, כאשר קבוצתו הגיעה לרבע הגמר. חיזוק נוסף לקבוצה מהשפלה הוא הסנטר דור גולדנברג שמגיע ממכבי קרית מוצקין איתה חווה עונה נהדרת. גולדנברג צפוי לשמש כסנטר המחליף. בעבר שיחק גם בהפועל גליל עליון, א.ס רמת השרון ובהפועל באר שבע איתה עלה לליגת העל.

ניסים (37, 1.85) גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ובעבר שיחק הגארד בנבחרת ישראל ובאירופה. הוא בשטראסבורג איתה זכה באליפות צרפת, בי סי קייב, ורולי האיטלקית ונובו מסטו.  ניסים נמנה על ההישג של נבחרת העתודה משנת 2000 שזכתה בכסף. לפני הגעתו ליבנה שיחק במדי הפועל אילת מספר שנים והוביל אותה בין היתר לגמר.

כתיבת תגובה